اسنپ

7 نوشته
محمدحسین رفعت نژاد

در ثنای وزش بادهای موافق! محمدحسین رفعت نژاد | مدیرعامل سابق آی‌هوم/ معاون تجاری کای‌دی

محمدحسین رفعت نژاد تجربه‌ی حضور در استارتاپ‌های شناخته‌شده‌ای همچون اسنپ و اسنپ‌تریپ را داشته و پیش‌تر مدیرعامل آی‌هوم نیز بوده است. او همینک به عنوان معاون تجاری در کای‌دی، بزرگترین استارتاپ حوزه‌ی املاک تایلند مشغول به‌کار است. با او درباره‌ی موضوعات مختلفی همچون تفاوت‌های فرهنگی در محیط کار، استارتاپ‌های حوزه‌ی املاک و تجربه‌ی روزهای نخست شکل‌گیری اسنپ گفت‌وگو کردم.
ادامه
پرهام باغستانی

نقد تخصصی یا نظر شخصی؟ نقش بازخورد در فرایند طراحی محصول | پرهام باغستانی | طراحی محصول

پرهام باغستانی میهمان چهل و ششمین اپیزود از پادکست کارگاه شد و با او درباره‌ی مسیر پر پیچ و خم شغلی‌اش در حوزه‌ی طراحی محصول و تجربه کاربری گپ زدیم. از تفاوت‌های محیط کار در استارتاپ‌ها و سازمان‌ها گفتیم و روی موضوع بازخورد طراحی عمیق‌تر شدیم.
ادامه
وحید سلطانی معاون مالی اسنپ

مدیریت مالی، از معمولی به عالی | وحید سلطانی | معاون مالی بیت مکس

وحید سلطانی این‌روزها به عنوان معاون مالی در بیت مکس مشغول به‌کار است و پیش‌تر تجربه‌ی همکاری با گروه اسنپ و هنکل را نیز داشته. با او درباره‌ی مسیر شغلی مدیران مالی و شیوه‌های توسعه شغلی دراین عرصه صحبت کردیم.
ادامه
راهبر کمپین نجات اتحادی

کمپین می‌کنم پس هستم! آن‌چه کمپین هست و آن‌چه نیست | نجات اتحادی | راهبر کمپین در اسنپ

میهمان سی‌وهفتم کارگاه نجات اتحادی بود که این‌روزها به عنوان راهبر کمپین در اسنپ مشغول به‌کار است. با او درباره‌ی تعریف کمپین، کارکرد و انواع آن و همینطور مراحلی که برای تعریف یک کمپین طی می‌شود، گفتگو کردم. علاوه بر آن به مهارت‌های سخت و نرمی که یک مدیر کمپین باید داشته باشد نیز پرداختیم.
ادامه
توسعه دهنده فرانت اند محسن براتی

چگونه یادگیری توسعه نرم‌افزار را آغاز کنیم؟ | توسعه دهنده فرانت اند | محسن براتی

رشد نیاز به حرفه‌های فنی در بازار کار ایران موجب شده که طیف زیادی از نوکارجوها به مهارت‌آموزی در این حوزه علاقه پیدا کنند. با محسن براتی که به عنوان توسعه دهنده فرانت اند در شرکتی هلندی مشغول به کار است، درباره‌ی مسیر یادگیری مهارت‌های سخت توسعه نرم‌افزار گفتگو کردم که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این رسته‌ی شغلی سودمند باشد.
ادامه
واهاگن سرکیسیان مدیر جذب بازاریابی کریسپ

مدیر جذب بازاریابی krisp | واهاگن سرکیسیان | تجربه ایجاد تیم بازاریابی برای یک کسب‌وکار بین‌المللی

جذب بازاریابی شاید برای ما در ایران، عنوان شغلی شناخته شده‌ای نباشد، اما آن‌طور که واهاگن سرکیسیان توضیح داد، یکی از شاخه‌های تخصصی بازاریابی‌ست که این‌روزا موقعیت‌های شغلی فراوانی برای‌ش پدید آمده. با واهاگن درباره‌ی مسیر شغلی او در ایران و خارج از ایران گپ زدیم و پیرامون تجربه‌اش در مسیر ایجاد و راهبری یک تیم بازاریابی بین‌المللی صحبت کردیم.
ادامه
مدیر منابع انسانی - پرگل پارساپور

تیم منابع انسانی چه مسئولیت‌هایی دارد؟ گفتگو با پرگل پارساپور مدیر منابع انسانی موبایلت

پرگل پارساپور اولین میهمان من در کارگاه بود. او کار در حوزه‌ی منابع انسانی را از اسنپ آغاز می‌کند و سپس در کسب‌وکارهای دیگری همچون شب و موبایلت نیز در سمت مدیر منابع انسانی کار می‌کند. این گفتگو می‌تواند برای کسانی که به دنبال یافتن مسیر شغلی مدیر منابع انسانی هستند و مفید واقع شود.
ادامه