علی بابا
2 نوشته
آرش خسرویان | مدیر بازاریابی علی بابا | علی بابا چرا و چطور ریبرند کرد؟
ریبرند علی بابا یکی از اتفاقهای پر سروصدای چندوقت اخیر در فضای استارتاپی و تبلیغات ایران بود. حالا که چندمدتی از آن گذشته، با آرش خسرویان که مدیریت بازاریابی این برند را بهعهده دارد، دربارهی دلایل و شکل اجرای این تصمیم گفتوگو کردم. گپوگفتمان البت که محدود به همین مساله نماند و پر از نکتههای دقیق و بهدردبخوری حول برندینگ و بازاریابی از آب درآمد.
فرهنگ سازمانی علیبابا چگونه ایجاد و جاری شد | توحید علی اشرفی | راهبر بازاریابی گروه علی بابا
در چهلوهشتمین ایپزود کارگاه با توحید علی اشرفی دربارهی فرهنگ سازمانی علیبابا و شکل ایجاد و جاریسازیاش گپ زدیم. همینطور به شکل و روند توسعهی مفهوم بازاریابی در این شرکت پرداختیم و نحوهی تصمیمگیریهای خرد و کلان را مرور کردیم. شنیدن این گفتگو، علاوه بر فعالان حوزهی بازاریابی، میتواند برای مدیران و کارکنان تیمهای منابع انسانی نیز مفید و کارآمد باشد.