روابط عمومی

2 نوشته
نازنین رحیمی کارشناس روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی | نازنین رحیمی

آدم‌هایی که در اکوسیستم استارتاپی فعال‌اند، به احتمال زیاد نازنین رحیمی را در یکی از رویدادهای کارآفرینی از نزدیک دیده‌اند. او که حالا به عنوان کارشناس روابط عمومی در شرکت زرین پال و آکادمی زرین فعال است، مسیر ورودش به این عرصه را از برگزاری رویدادهای کارفرینی (استارتاپ ویکند) آغاز کرده. با نازنین رحیمی درباره‌ی نقش و اهمیت شبکه‌سازی در مسیر شغلی و همچنین، نگاه و تعریفش از روابط عمومی و وظایف یک کارشناس روابط عمومی گفت‌وگو کردم. تماشا و یا شنیدن این اپیزود می‌تواند برای علاقه‌مندان به عرصه‌ی روابط عمومی مفید فایده باشد.
ادامه
مدیر روابط عمومی - امیرحسن موسوی

مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا | امیرحسن موسوی

حوزه روابط عمومی شاید یکی از پیچیده‌ترین و پرمناقشه‌ترین حرفه‌هایی باشد که در اطراف‌مان با آن برخورد می‌کنیم. تعریف‌های متفاوتی از آن وجود دارد و بر حسب هر سازمان، شکل و عملکرد مختلفی از آن انتظار می‌رود. در این اپیزود با امیرحسن موسوی مدیر روابط عمومی دیجی کالا گفتگو کردم. در این اپیزود دوساعته، درباره‌ی تعریف شغل روابط عمومی، خصیصه‌های لازم‌اش و البته پیچیدگی‌ها و دشواری‌های آن گفتگو کردیم.
ادامه