طراحی محصول

4 نوشته
علیرضا رنجبر شورابی طراح گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن چیست و چه کاربردهایی دارد؟ | علیرضا رنجبر شورابی | مشاور و طراح گیمیفیکیشن

پنجاهمین میهمان کارگاه علیرضا شورابی است که نام‌اش با مفهوم گیمیفیکیشن گره خورده. علیرضا در این حوزه‌ی کارگاه‌های مخلتفی برگزار کرده و با برندهای متنوعی نیز همکاری داشته. با او درباره‌ی مفهوم گیمیفیکیشن و کاربردهای‌اش گپ زدیم و چند نمونه‌ی داخلی را مرور کردیم.
ادامه
پرهام باغستانی

نقد تخصصی یا نظر شخصی؟ نقش بازخورد در فرایند طراحی محصول | پرهام باغستانی | طراحی محصول

پرهام باغستانی میهمان چهل و ششمین اپیزود از پادکست کارگاه شد و با او درباره‌ی مسیر پر پیچ و خم شغلی‌اش در حوزه‌ی طراحی محصول و تجربه کاربری گپ زدیم. از تفاوت‌های محیط کار در استارتاپ‌ها و سازمان‌ها گفتیم و روی موضوع بازخورد طراحی عمیق‌تر شدیم.
ادامه
طراح محصول علی رضاجو

چرا تمرکز بر صنعت در طراحی محصول اهمیت دارد؟ | علی رضاجو | طراح محصول Truist bank

میهمان چهل و چهارمین قسمت کارگاه علی رضاجو بود که مسیر شغلی شسته رفته‌ای را تجربه کرده: از طراحی تجربه کاری به سمت طراحی محصول می‌رود و پس از مهاجرت نیز در همین جریان باقی می‌ماند. او مدتی را به عنوان طراح محصول در بانک تراست مشغول می‌شود و همینک به عنوان معاون طراحی محصول (VP of Product design) با این مجموعه همکاری می‌کند.
ادامه

این پیام فقط یک‌بار ظاهر میشه!

پادکست کارگاه هر هفته با یک متخصص گفت‌وگو می‌کنه و از تجارب حرفه‌ایش می‌پرسه. با اشتراک رایگان پادکست کارگاه، هرشنبه می‌تونی تجربه‌های جذابی رو بشنوی و مسیر شغلی و زندگی‌تو بهبود بدی. کافیه توی اپلیکیشن Castbox دنبال «کارگاه» بگردی یا روی لینک زیر کلیک کنی.