طراحی محصول

3 نوشته
علیرضا رنجبر شورابی طراح گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن چیست و چه کاربردهایی دارد؟ | علیرضا رنجبر شورابی | مشاور و طراح گیمیفیکیشن

پنجاهمین میهمان کارگاه علیرضا شورابی است که نام‌اش با مفهوم گیمیفیکیشن گره خورده. علیرضا در این حوزه‌ی کارگاه‌های مخلتفی برگزار کرده و با برندهای متنوعی نیز همکاری داشته. با او درباره‌ی مفهوم گیمیفیکیشن و کاربردهای‌اش گپ زدیم و چند نمونه‌ی داخلی را مرور کردیم.
ادامه
پرهام باغستانی

نقد تخصصی یا نظر شخصی؟ نقش بازخورد در فرایند طراحی محصول | پرهام باغستانی | طراحی محصول

پرهام باغستانی میهمان چهل و ششمین اپیزود از پادکست کارگاه شد و با او درباره‌ی مسیر پر پیچ و خم شغلی‌اش در حوزه‌ی طراحی محصول و تجربه کاربری گپ زدیم. از تفاوت‌های محیط کار در استارتاپ‌ها و سازمان‌ها گفتیم و روی موضوع بازخورد طراحی عمیق‌تر شدیم.
ادامه
طراح محصول علی رضاجو

چرا تمرکز بر صنعت در طراحی محصول اهمیت دارد؟ | علی رضاجو | طراح محصول Truist bank

میهمان چهل و چهارمین قسمت کارگاه علی رضاجو بود که مسیر شغلی شسته رفته‌ای را تجربه کرده: از طراحی تجربه کاری به سمت طراحی محصول می‌رود و پس از مهاجرت نیز در همین جریان باقی می‌ماند. او مدتی را به عنوان طراح محصول در بانک تراست مشغول می‌شود و همینک به عنوان معاون طراحی محصول (VP of Product design) با این مجموعه همکاری می‌کند.
ادامه