دیجی کالا

5 نوشته
امیرحسین متین

از مدیر شبکه‌های اجتماعی چه انتظاراتی داشته باشیم؟ | امیرحسین متین | مدیر ارشد شبکه‌های اجتماعی مگنت

امیرحسین متین از قدیمی‌های فضای حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در ایران است. در برندهایی همچون کاله و دیجی‌کالا کار کرده و حالا، تجربه‌ی این صنعت را از سمت دیگری، یعنی آژانس شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کند. با او درباره‌ی فضای کاری یک مدیر شبکه‌های اجتماعی حرف زدم و سعی کردم از میان تجارب‌اش، چیزهایی بدردبخور را بیرون بکشم.
ادامه
حامد کنی مدیر انتشارات روزبهان

مدیر انتشارات روزبهان | حامد کنی | مردم کتاب نمی‌خوانند؟

یک گزاره‌ی ثابت بین همه‌ی اهالی کتاب و حتی آدم‌هایی که خیلی اهل کتاب نیستند رواج دارند: مردم کتاب نمی‌خوانند! با حامد کنی مدیر انتشارات روزبهان درباره‌ی صحت این گزاره حرف زدیم، فرایند تولید کتاب را مرور کردیم و درباره‌ی آینده‌ی بازار کتاب صحبت کردیم.
ادامه
مدیر روابط عمومی - امیرحسن موسوی

مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا | امیرحسن موسوی

حوزه روابط عمومی شاید یکی از پیچیده‌ترین و پرمناقشه‌ترین حرفه‌هایی باشد که در اطراف‌مان با آن برخورد می‌کنیم. تعریف‌های متفاوتی از آن وجود دارد و بر حسب هر سازمان، شکل و عملکرد مختلفی از آن انتظار می‌رود. در این اپیزود با امیرحسن موسوی مدیر روابط عمومی دیجی کالا گفتگو کردم. در این اپیزود دوساعته، درباره‌ی تعریف شغل روابط عمومی، خصیصه‌های لازم‌اش و البته پیچیدگی‌ها و دشواری‌های آن گفتگو کردیم.
ادامه
امیر شبانی مدیر هنری دیوار

مدیر هنری کیست و چه وظایفی دارد؟ امیر شبانی | مدیر هنری دیجی‌کالا

امیر شبانی که این‌روزها به عنوان مدیر هنری در شرکت دیجی‌کالا مشغول به‌کار است، مسیر حرفه‌ای خود را از طراحی گرافیک آغاز می‌کند و مدتی را هم بر روی بازاریابی دیجیتال تمرکز می‌کند. با او درباره‌ی نقش و وظایف یک مدیر هنری صحبت کردیم و از مهارت‌های لازم در این حرفه پرسیدم.
ادامه
برای بهبود مسیر شغلی خود می‌توانید روی کمک و همراهی مشاوران متخصص کارساز حساب کنید
دریافت مشاوره شغلی